فواید باورنکردنی طناب زدن برای بدن

شنبه 29 مهر 1396
22:53
arsavin

1⃣ سوزاندن کالری
2⃣ چابکی و سرعت
3⃣ افزایش تراکم استخوان
4⃣ مفید برای مغز
5⃣ قابل حمل بودن
6⃣ انتخاب استایل مورد نظر برای ورزش با آن


موضوعات: سلامت,
[ بازدید : 214 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

4 نکته ایمنی مراقبت از نوزاد

يکشنبه 16 مهر 1396
22:09
arsavin

همه مادران بعد از دوران حاملگی در مورد مراقبت از نوزاد خود کم و بیش نگران هستند. هر زمانی موضوعی برای اضطراب دارد و پایان پذیر نیست.

به غیر از روش های منظم پیگیری مانند بررسی های ماهانه و واکسیناسیون، کارهای روزانه لذت بخش اما چالش برانگیز مانند حمام کردن کودک، تغذیه با شیر مادر و خواباندن آنها نیز وجود دارد.
نکات ایمنی مراقبت از نوزاد
نکات ایمنی مراقبت از نوزاد

کل خانه و نه فقط اتاق کودک، باید به لحاظ ایمنی تثبیت شود. همیشه عزیزان و مادران برای کمک به ما در مراقبت از نوزاد هستند.


موضوعات: آموزش,سلامت,
[ بازدید : 168 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

اختلال خواب عوارض بارداری را تشدید می کند

يکشنبه 16 مهر 1396
22:09
arsavin

طبق یک مطالعه جدید، مادر باردار دچار اختلالات خواب با ریسک بالای عوارض بارداری، بستری شدن طولانی در بیمارستان و پذیرش در ICU در مقایسه با سایر زنان بدون این مشکل مواجه است.

محققان دانشگاه براون رودآیلند آمریکا با مطالعه بیش از ۱.۵ میلیون زن دریافتند آپنه خواب یا اختلال خواب با احتمال بسیار بالا مشکلاتی نظیر نارسایی قلبی، هیسترکتومی (برداشتن رحم)، پره اکلامپسی (فشارخون بالا در بارداری) و دیابت بارداری مرتبط است.
اختلال خواب عوارض بارداری را تشدید می کند
اختلال خواب عوارض بارداری را تشدید می کند

دکتر غاده بوریجلی، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می گوید: «اختلال خواب فقط مختص افراد مسن نیست. تغییرات فیزیولوژیکی ناشی از بارداری نیز ممکن است موجب بروز اختلات خواب شود.»

در آپنه خواب، فرد دچار اختلال در نفس کشیدن به هنگام خواب و گاهی اوقات چندین مرتبه در طول شب می شود که مانع از رسیدن اکسیژن به مغز و سایر بخش های بدن می شود. این ریسک با افزایش سن و وزن بیشتر می شود.


موضوعات: آموزش,سلامت,
[ بازدید : 213 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

10 بیماری‌ رایج پوستی در نوزادان

يکشنبه 16 مهر 1396
22:08
arsavin

انواع زیادی از بیماری های رایج پوستی در نوزادان و کودکان وجود دارد که به صورت مادر زادی یا به مرور زمان ایجاد می شوند. پوست نوزدان از بزرگ سالان بسیار حساس تر است و به همین دلیل نسبت به بیماری های پوستی، آسیب پذیرتر می باشد. نور خورشید، باکتری ها، گرما و سرمای شدید و بسیاری از عوامل دیگر می تواند باعث به وجود آمدن بیماری های پوستی در نوزادان شود.
بیماری‌ های رایج پوستی در نوزادان
بیماری‌ های رایج پوستی در نوزادان

به دلیل اهمیت این موضوع، ما در این مطلب قصد داریم در رابطه با این بیماری های پوستی با شما صحبت کنیم تا در رابطه با آن ها اطلاعات بیش تری داشته باشید.
راش ( آمونیا درماتیت) :

آمونیا درماتیت در میان مردم به راش مرسوم بوده و یک ناراحتی پوستی است که از هر سه کودک، یک نفر را مبتلا می کند. راش در اثر عواملی مانند باکتری های موجود در مدفوع کودک، آمونیاک موجود در ادرار و هوای گرم ایجاد می شود و در نوزادانی با پوست حساس تر و وزن بالاتر، بیش تر دیده می شود.


موضوعات: آموزش,سلامت,
[ بازدید : 164 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

۶ نکته از تولد که نمی دانید

يکشنبه 16 مهر 1396
22:08
arsavin

تولد یک کودک می تواند یک تجربه شگفت انگیز باشد. همه ما می دانیم که حاملگی در عین این که می تواند زنان را قدرتمند کند، می تواند واقعاً دشوار و دردناک باشد. با این حال، مواردی در مورد زایمان وجود دارد که از اتاق زایمان در بیمارستان به شما منتقل نخواهد شد.
در زیر ۶ مورد دور از ذهن که در حین زایمان رخ می دهد ذکر شده است:
6 نکته از تولد که نمی دانید
6 نکته از تولد که نمی دانید
۱- خارج شدن گازهای معده

بله، درست خواندید. متاثر از فشار فرزندتان در رحم شما، اتفاقات دیگری نیز می تواند رخ دهد. این برای زنان معمولاً ایجاد شرم می کند، اما، در داخل اتاق زایمان، این یک عمل معمول است و بدون حس خجالت باید با آن برخورد کنید. پرستار به احتمال زیاد برای چنین اتفاقی از قبل آماده است و لوازم لازم نظافت را در اختیار دارد.


موضوعات: آموزش,سلامت,
[ بازدید : 203 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبلاگ سرگرمي،آموزش،طنز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]